2013. augusztus 11., vasárnap

One Thing - blogkritika1 #Anett



Kinézet: Nekem a háttér tetszik főleg, hogy ez az egyik kedvenc képem a fiúkról ,de egy fejlécet sürgősen szerez be. Az is tetszik, hogy a történet tartalmát mindjárt felülre raktad, de írd át valamilyen más színnel, mert így nem nagyon látszik. A feliratozós modult szerintem még rakd ki, hogy aki olvassa a blogodat az feltudjon iratkozni.
10/5

Történet: Akkor kezdem a jó dolgokkal. Aki megnézi a kommenteket, az látja, hogy olvasom a blogodat, mert nagyon jól írsz, sőt, nem találtam helyesírási hibát, ami nagyon  jó, mert így könnyebb olvasni a blogodat, de maga a sztori sablonos, mert nagyon sok ilyen blog van, hogy Simonnak valakije. Szerintem vigyél majd bele valamilyen csavart. Nos, a szereplők... lehetett volna róluk leírás, de ezzel sincsen baj, én sem írtam le a szereplőkről semmit, szóval
10/8

Összesen:20/13

Ne keseredj el, mert én ennél rosszabb kritikát is kaptam már. További jó blogolást!
AnettDx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése