2013. augusztus 15., csütörtök

Lányoknak-filmajánló1 #Rami

5.
Lelkes testcsere: Tökéletes film egy kis kikapcsolódásra. A film a fiúk és a lányok közti különbségeket mutatja be, természetesen egy fiún és egy lányon keresztül. A történet, ahogy már a címből is levághatjuk, két különböző tinédzser (srác, csaj) testcseréjén alapszik.
Társaság: Tökéletes randifilm, de barátnőkkel is kellemes szórakozást nyújt.


4. 
Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt: Ez a film a randizás, kapcsolatok legfőbb szabályait szemlélteti.
Társaság: Ez főként randifilm.



3.
A felhők fölött 3 méterrel: Én egyszerűen imádtam ezt a filmet. Nagyon-nagyon romantikus, és megható. A történet azt mutatja be, hogy mindenki változhat, mind pozitív, mind negatív irányba.
Társaság: Mondanám, hogy randifilm, de szerintem a fiúk nem nagyon szeretnék ezt a filmet...  ;) (Én a tesómmal néztem)



2.
10 dolog, amit utálok benned: A makrancos hölgy gimis feldolgozása. Tökéletesen bemutatja, hogy még "makrancos Kata" (Kate) is megtalálhatja az igaz szerelmet, még, ha azzal is, akiről álmában sem gondolta volna, hogy egyszer a szerelme lesz. Heath Ledger egyik legjobb filmje volt.
Társaság: Tökéletes randifilm, mert annyira nem csöpögős, ráadásul vicces. Viszont bátran ajánlom egy pizsipartira is :D


1.
Komfortos mennyország: Nekem ez az egyik kedvenc filmem. Nagyon tanulságos volt. Érződik benne a családi összetartás, ráadásul egy nagyon fontos dologra világít rá: NE BÍZZ MEG IDEGENEKBEN!!! A történet egy halott lányról szól, akit egy pedofil rabolt el, és erőszakolt meg. Nem kell ettől félni, nem az erőszak a fő témája, inkább az apa és lánya közti szeretet ereje.
Társaság: A családoddal érdemes megnézni. (Nem éppen randifilm)



♥ Rami 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése